Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
POPAI.CZ: UDRŽITELNOST SE V RETAILU DOSTÁVÁ DO POPŘEDÍ – KLIENTI ŘEŠÍ MATERIÁLY I PROVEDENÍ POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých...
MAM 30/2021: NEALKO ZKOUŠÍ PŘÍBĚHY
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ…
Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce května 2021 získala realizace Grants
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR.
popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech
Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní revoluční novinky v originálních stojanech a paletových vystaveních. O jejich tvorbu se postarala in-store komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...
MAM.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...
Retailmagazin.sk: Správne zvolené POS ako podpora predaja funguje
Pri tvorbe efektívnych POS médií je dôležité poznať klienta, brand aj celé portfólio. Dodávateľ POS tak môže ponúknuť také aplikácie, ktoré sú technologicky vyspelé a zároveň maximálne podporia predaj.[pdf-embedder...
RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL
Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste stupeň impulzivního nakupování v obchodech. A právě tento fakt je pozitivní zprávou...
RETAIL NEWS 5/2021: TECHNOLOGIE V POS
POS materiál může být díky technologiím natolik výrazný a nezapomenutelný, že ovlivňuje jak nás, tak naše nákupní chování v přítomném okamžiku i v budoucím kontaktu se značkou. [pdf-embedder...