Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
Mistoprodeje.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Předávání ocenění v soutěži POP STAR v Kofole ČeskoSlovensko
Motto „Life is funny, když máš money“ provázelo vítěznou listopadovou realizace společnosti Kofola ČeskoSlovensko pro brand Semtex ve spolupráci s DAGO, s.r.o. na řetězci Albert Česká republika. [pdf-embedder...
Popai.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží.
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. [pdf-embedder...
Popai.cz: Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete.
Mistoprodeje.cz: POP STAR za listopad 2022 je vystavení Semtex
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 11/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Semtex.[pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!
Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách. [pdf-embedder...
Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost
Kamenný retail zažil během rekonvalescence po covidu v letošním roce řadu událostí a změn.
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze
Kamenný obchod a in-store komunikace se v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.