Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
Miestopredaja.sk: O neprehliadnuteľný vstup Natury na slovenský trh sa postarala agentúra Dago
Na uvedenie pramenitých vôd značky Natura na slovenský trh sa spoločnosť Coca-Cola HBC rozhodla využiť predajnú plochu reťazca Tesco. O zviditeľnenie Natury sa postarala spoločnosť Dago. [pdf-embedder...
Marekting & Media 39/22: Dago získalo zlato v POPAI Awards Paris
Dago získalo zlato v prestižní evropské soutěži POPAI Awards Paris.
Zboziaprodej.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI Awards Paris
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris, která oceňuje nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace, ocenila i českou firmu. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Reatilnews.cz: Požadavky na POS prostředky přehodnocuje společenská odpovědnost
Zákazníci v prodejnách už netráví tolik času jako v minulosti, a proto aby POS prostředek předal sdělení a poskytl patřičný impulz k nákupu, musí být mnohem dokonalejší. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: POP STAR červenec 2022
Komuniakční agentura se svými realizacemi pro Big Shock! a RedBull obsadila druhé místo. [pdf-embedder...
Svět balení č. 116: Dago vyrobilo stojany pro Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s nealko pivy Birell Radler.
MAM.cz: Natura s pomocí Dago vstoupila na slovenský trh
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. [pdf-embedder...
Retail News 09/2022: POŽADAVKY NA POS MĚNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST
Kromě samotného impulzu k nákupu budou POS v budoucnosti mnohem víc reprezentovat značku.
Marketing & Media 37/2022: Nezapomeňte, konejte, sklízejte…
Nákupní košíky a vozíky jsou vizitkou obchodníka.