Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Náš Milka endcup na ČT24
In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Procházka obchodem začala u ovoce a zeleniny, kde nakupujeme všichni, a proto je tato sekce v obchodech na začátku. Nejimpulzivněji se pak zákazníci rozhodují u pultu s lahůdkami, prezentace proto musí být dokonalá. Důležité jsou kromě zraku i další smysly, například vůně pečiva může u hladového zákazníka odstartovat větší a neplánované nákupy. Prezentace je vždy zásadní vzhledem k tomu, že 87 % nákupních rozhodnutí se odehrává až v obchodě.
Syna paní redaktorky na prohlídce nejvíce zaujala plyšová hlava krávy Milka (regalove celo Milka), která láká příznivce sladké pochoutky ke koupi tímto originálním endcapem, který jsme pro oblíbenou značku dříve vytrořili. Originální a poutavé zpracování POP materiálů je zásadní. Při vytržení z rutiny zažije zákazník něco nového a produkt si zapamatuje. Mějme však na paměti, že cílem není prodat jednou, ale vybudovat se zákazníkem vztah, aby se rád vracel.
Co všechno ještě redaktorce stihli odborníci na in-store komunikaci ukázat, se můžete podívat v reportáži, která je součástí pořadu Fokus Václava Moravce z 8. března.