Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Procházka obchodem začala u ovoce a zeleniny, kde nakupujeme všichni, a proto je tato sekce v obchodech na začátku. Nejimpulzivněji se pak zákazníci rozhodují u pultu s lahůdkami, prezentace proto musí být dokonalá. Důležité jsou kromě zraku i další smysly, například vůně pečiva může u hladového zákazníka odstartovat větší a neplánované nákupy. Prezentace je vždy zásadní vzhledem k tomu, že 87 % nákupních rozhodnutí se odehrává až v obchodě.

Syna paní redaktorky na prohlídce nejvíce zaujala plyšová hlava krávy Milka (regalove celo Milka), která láká příznivce sladké pochoutky ke koupi tímto originálním endcapem, který jsme pro oblíbenou značku dříve vytrořili. Originální a poutavé zpracování POP materiálů je zásadní. Při vytržení z rutiny zažije zákazník něco nového a produkt si zapamatuje. Mějme však na paměti, že cílem není prodat jednou, ale vybudovat se zákazníkem vztah, aby se rád vracel.

Co všechno ještě redaktorce stihli odborníci na in-store komunikaci ukázat, se můžete podívat v reportáži, která je součástí pořadu Fokus Václava Moravce z 8. března.

Pin It on Pinterest

Share This