Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Procházka obchodem začala u ovoce a zeleniny, kde nakupujeme všichni, a proto je tato sekce v obchodech na začátku. Nejimpulzivněji se pak zákazníci rozhodují u pultu s lahůdkami, prezentace proto musí být dokonalá. Důležité jsou kromě zraku i další smysly, například vůně pečiva může u hladového zákazníka odstartovat větší a neplánované nákupy. Prezentace je vždy zásadní vzhledem k tomu, že 87 % nákupních rozhodnutí se odehrává až v obchodě.

Syna paní redaktorky na prohlídce nejvíce zaujala plyšová hlava krávy Milka (regalove celo Milka), která láká příznivce sladké pochoutky ke koupi tímto originálním endcapem, který jsme pro oblíbenou značku dříve vytrořili. Originální a poutavé zpracování POP materiálů je zásadní. Při vytržení z rutiny zažije zákazník něco nového a produkt si zapamatuje. Mějme však na paměti, že cílem není prodat jednou, ale vybudovat se zákazníkem vztah, aby se rád vracel.

Co všechno ještě redaktorce stihli odborníci na in-store komunikaci ukázat, se můžete podívat v reportáži, která je součástí pořadu Fokus Václava Moravce z 8. března.

Pin It on Pinterest

Share This