Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Procházka obchodem začala u ovoce a zeleniny, kde nakupujeme všichni, a proto je tato sekce v obchodech na začátku. Nejimpulzivněji se pak zákazníci rozhodují u pultu s lahůdkami, prezentace proto musí být dokonalá. Důležité jsou kromě zraku i další smysly, například vůně pečiva může u hladového zákazníka odstartovat větší a neplánované nákupy. Prezentace je vždy zásadní vzhledem k tomu, že 87 % nákupních rozhodnutí se odehrává až v obchodě.

Syna paní redaktorky na prohlídce nejvíce zaujala plyšová hlava krávy Milka (regalove celo Milka), která láká příznivce sladké pochoutky ke koupi tímto originálním endcapem, který jsme pro oblíbenou značku dříve vytrořili. Originální a poutavé zpracování POP materiálů je zásadní. Při vytržení z rutiny zažije zákazník něco nového a produkt si zapamatuje. Mějme však na paměti, že cílem není prodat jednou, ale vybudovat se zákazníkem vztah, aby se rád vracel.

Co všechno ještě redaktorce stihli odborníci na in-store komunikaci ukázat, se můžete podívat v reportáži, která je součástí pořadu Fokus Václava Moravce z 8. března.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This