Shop-in-shop Canonu v Lublani
Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.
Na dakarské závody s Big Shockem!
Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Zlatou medaili si v celoročním klání POP STAR odnáší náš paletový ostrov Jägermeister, jehož součást tvořil poprvé v historii české in-store komunikace hologram. Na druhém místě se umístil shop-in-shop pro whiskey Tullamore D.E.W. Slovy našeho Managing partnera Daniela Jesenského, oba oceněné projekty ukazují, že odvážná a kreativní řešení dávají smysl. Jedná se o typické realizace cílící nejen podporu prodeje, ale i budování prezentovaných značek skrze originální nákupní zážitek.
Vystavení pro Jägermeister si ze soutěže POP STAR odnáší 8,8 bodu. Kromě holografické projekce jelena na něm zaujmou i další prvky, například gravírované, podsvícené jelení hlavy nebo vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů. O úspěšnosti tohoto projektu svědčí i jeho absolutní vítězství na listopadových POPAI Awards.
Shop-in-shop pro irskou whiskey Tullamore D.E.W., který jsme zhotovili jen v jediném provedení, obdržel 8,53 bodu. Momentálně ho můžou nakupující vidět v prodejně Makra na pražském Černém Mostě. K usednutí je tam lákají kožená křesílka, a na straně se vyjímá velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje. Nechybí stylizované kaskádovité vystavení, kde jsou v řadách připraveny k odběru láhve prémiové whiskey.
Marketingovou akci, během které distributor této whiskey zákazníkům představil přepracovanou vizuální identitu, doplňovaly také dvoupaletové ostrovy v řadě prodejen český a slovenských řetězců.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY