Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Zlatou medaili si v celoročním klání POP STAR odnáší náš paletový ostrov Jägermeister, jehož součást tvořil poprvé v historii české in-store komunikace hologram. Na druhém místě se umístil shop-in-shop pro whiskey Tullamore D.E.W. Slovy našeho Managing partnera Daniela Jesenského, oba oceněné projekty ukazují, že odvážná a kreativní řešení dávají smysl. Jedná se o typické realizace cílící nejen podporu prodeje, ale i budování prezentovaných značek skrze originální nákupní zážitek.
Vystavení pro Jägermeister si ze soutěže POP STAR odnáší 8,8 bodu. Kromě holografické projekce jelena na něm zaujmou i další prvky, například gravírované, podsvícené jelení hlavy nebo vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů. O úspěšnosti tohoto projektu svědčí i jeho absolutní vítězství na listopadových POPAI Awards.
Shop-in-shop pro irskou whiskey Tullamore D.E.W., který jsme zhotovili jen v jediném provedení, obdržel 8,53 bodu. Momentálně ho můžou nakupující vidět v prodejně Makra na pražském Černém Mostě. K usednutí je tam lákají kožená křesílka, a na straně se vyjímá velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje. Nechybí stylizované kaskádovité vystavení, kde jsou v řadách připraveny k odběru láhve prémiové whiskey.
Marketingovou akci, během které distributor této whiskey zákazníkům představil přepracovanou vizuální identitu, doplňovaly také dvoupaletové ostrovy v řadě prodejen český a slovenských řetězců.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY