Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace pro Milku, jenž se zároveň stal letošním absolutním vítězem. Naše společnost tak v této prestižní soutěži získala nejvíce ocenění mezi všemi soutěžícími subjekty.

Vítěz kategorie Potraviny, nejlepší materiálová a technická inovace, cena za kreativitu a absolutní vítěz POPAI AWARDS 2014. Regálové čelo Milky, které jsme realizovali pro zadavatele Mondelez, tak na letošních cenách asociace POPAI získalo maximální možný počet ocenění. „Porotu asi zaujalo propojení všech smyslů při komunikaci s nakupujícími. Regálové čelo je dobře viditelné, nainstalovanou plyšovou hlavu kravičky Milka si můžete pohladit a ostatně vás na to sama upozorní. Díky pohybovému čidlu totiž na kolemjdoucí zabučí,“ popisuje vítěznou P.O.P. aplikaci Marek Končitík, náš obchodní ředitel.

Ocenění jsou potvrzením, že se DAGO vydalo správným směrem

Dalších pět ocenění jsme získali v rámci jednotlivých vyhlašovaných kategoriích. Porotu nejvíce zaujala P.O.P. média navržená a instalovaná pro lepší prodeje lahví Jägermeistera, Fernetu Stock a karlovarské Becherovky a kosmetických výrobků společnosti Nivea.

„Všech ocenění si nesmírně vážíme. Jsme rádi, že se nám v praxi i na soutěžích potvrzuje, že náš přístup CIS (Complex In-store Solution) skutečně pomáhá zvýšit tržby a zároveň vytváří lepší místa prodeje a přináší zákazníkům přidanou hodnotu v podobě nákupního zážitku,“ dodává k letošnímu úspěchu v soutěži Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Děkujeme všem klientům, že nám dali šanci na projektech pracovat a společně potvrdit, že smysluplně přispíváme k lepším místům prodeje.

Váš DAGO team 

 Přehled našich ocenění  POPAI AWARDS 2014

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This