Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace pro Milku, jenž se zároveň stal letošním absolutním vítězem. Naše společnost tak v této prestižní soutěži získala nejvíce ocenění mezi všemi soutěžícími subjekty.

Vítěz kategorie Potraviny, nejlepší materiálová a technická inovace, cena za kreativitu a absolutní vítěz POPAI AWARDS 2014. Regálové čelo Milky, které jsme realizovali pro zadavatele Mondelez, tak na letošních cenách asociace POPAI získalo maximální možný počet ocenění. „Porotu asi zaujalo propojení všech smyslů při komunikaci s nakupujícími. Regálové čelo je dobře viditelné, nainstalovanou plyšovou hlavu kravičky Milka si můžete pohladit a ostatně vás na to sama upozorní. Díky pohybovému čidlu totiž na kolemjdoucí zabučí,“ popisuje vítěznou P.O.P. aplikaci Marek Končitík, náš obchodní ředitel.

Ocenění jsou potvrzením, že se DAGO vydalo správným směrem

Dalších pět ocenění jsme získali v rámci jednotlivých vyhlašovaných kategoriích. Porotu nejvíce zaujala P.O.P. média navržená a instalovaná pro lepší prodeje lahví Jägermeistera, Fernetu Stock a karlovarské Becherovky a kosmetických výrobků společnosti Nivea.

„Všech ocenění si nesmírně vážíme. Jsme rádi, že se nám v praxi i na soutěžích potvrzuje, že náš přístup CIS (Complex In-store Solution) skutečně pomáhá zvýšit tržby a zároveň vytváří lepší místa prodeje a přináší zákazníkům přidanou hodnotu v podobě nákupního zážitku,“ dodává k letošnímu úspěchu v soutěži Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Děkujeme všem klientům, že nám dali šanci na projektech pracovat a společně potvrdit, že smysluplně přispíváme k lepším místům prodeje.

Váš DAGO team 

 Přehled našich ocenění  POPAI AWARDS 2014

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This