Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace pro Milku, jenž se zároveň stal letošním absolutním vítězem. Naše společnost tak v této prestižní soutěži získala nejvíce ocenění mezi všemi soutěžícími subjekty.

Vítěz kategorie Potraviny, nejlepší materiálová a technická inovace, cena za kreativitu a absolutní vítěz POPAI AWARDS 2014. Regálové čelo Milky, které jsme realizovali pro zadavatele Mondelez, tak na letošních cenách asociace POPAI získalo maximální možný počet ocenění. „Porotu asi zaujalo propojení všech smyslů při komunikaci s nakupujícími. Regálové čelo je dobře viditelné, nainstalovanou plyšovou hlavu kravičky Milka si můžete pohladit a ostatně vás na to sama upozorní. Díky pohybovému čidlu totiž na kolemjdoucí zabučí,“ popisuje vítěznou P.O.P. aplikaci Marek Končitík, náš obchodní ředitel.

Ocenění jsou potvrzením, že se DAGO vydalo správným směrem

Dalších pět ocenění jsme získali v rámci jednotlivých vyhlašovaných kategoriích. Porotu nejvíce zaujala P.O.P. média navržená a instalovaná pro lepší prodeje lahví Jägermeistera, Fernetu Stock a karlovarské Becherovky a kosmetických výrobků společnosti Nivea.

„Všech ocenění si nesmírně vážíme. Jsme rádi, že se nám v praxi i na soutěžích potvrzuje, že náš přístup CIS (Complex In-store Solution) skutečně pomáhá zvýšit tržby a zároveň vytváří lepší místa prodeje a přináší zákazníkům přidanou hodnotu v podobě nákupního zážitku,“ dodává k letošnímu úspěchu v soutěži Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Děkujeme všem klientům, že nám dali šanci na projektech pracovat a společně potvrdit, že smysluplně přispíváme k lepším místům prodeje.

Váš DAGO team 

 Přehled našich ocenění  POPAI AWARDS 2014

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This