Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace pro Milku, jenž se zároveň stal letošním absolutním vítězem. Naše společnost tak v této prestižní soutěži získala nejvíce ocenění mezi všemi soutěžícími subjekty.

Vítěz kategorie Potraviny, nejlepší materiálová a technická inovace, cena za kreativitu a absolutní vítěz POPAI AWARDS 2014. Regálové čelo Milky, které jsme realizovali pro zadavatele Mondelez, tak na letošních cenách asociace POPAI získalo maximální možný počet ocenění. „Porotu asi zaujalo propojení všech smyslů při komunikaci s nakupujícími. Regálové čelo je dobře viditelné, nainstalovanou plyšovou hlavu kravičky Milka si můžete pohladit a ostatně vás na to sama upozorní. Díky pohybovému čidlu totiž na kolemjdoucí zabučí,“ popisuje vítěznou P.O.P. aplikaci Marek Končitík, náš obchodní ředitel.

Ocenění jsou potvrzením, že se DAGO vydalo správným směrem

Dalších pět ocenění jsme získali v rámci jednotlivých vyhlašovaných kategoriích. Porotu nejvíce zaujala P.O.P. média navržená a instalovaná pro lepší prodeje lahví Jägermeistera, Fernetu Stock a karlovarské Becherovky a kosmetických výrobků společnosti Nivea.

„Všech ocenění si nesmírně vážíme. Jsme rádi, že se nám v praxi i na soutěžích potvrzuje, že náš přístup CIS (Complex In-store Solution) skutečně pomáhá zvýšit tržby a zároveň vytváří lepší místa prodeje a přináší zákazníkům přidanou hodnotu v podobě nákupního zážitku,“ dodává k letošnímu úspěchu v soutěži Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Děkujeme všem klientům, že nám dali šanci na projektech pracovat a společně potvrdit, že smysluplně přispíváme k lepším místům prodeje.

Váš DAGO team 

 Přehled našich ocenění  POPAI AWARDS 2014

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This