Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace pro Milku, jenž se zároveň stal letošním absolutním vítězem. Naše společnost tak v této prestižní soutěži získala nejvíce ocenění mezi všemi soutěžícími subjekty.
Vítěz kategorie Potraviny, nejlepší materiálová a technická inovace, cena za kreativitu a absolutní vítěz POPAI AWARDS 2014. Regálové čelo Milky, které jsme realizovali pro zadavatele Mondelez, tak na letošních cenách asociace POPAI získalo maximální možný počet ocenění. „Porotu asi zaujalo propojení všech smyslů při komunikaci s nakupujícími. Regálové čelo je dobře viditelné, nainstalovanou plyšovou hlavu kravičky Milka si můžete pohladit a ostatně vás na to sama upozorní. Díky pohybovému čidlu totiž na kolemjdoucí zabučí,“ popisuje vítěznou P.O.P. aplikaci Marek Končitík, náš obchodní ředitel.
Ocenění jsou potvrzením, že se DAGO vydalo správným směrem
Dalších pět ocenění jsme získali v rámci jednotlivých vyhlašovaných kategoriích. Porotu nejvíce zaujala P.O.P. média navržená a instalovaná pro lepší prodeje lahví Jägermeistera, Fernetu Stock a karlovarské Becherovky a kosmetických výrobků společnosti Nivea.
„Všech ocenění si nesmírně vážíme. Jsme rádi, že se nám v praxi i na soutěžích potvrzuje, že náš přístup CIS (Complex In-store Solution) skutečně pomáhá zvýšit tržby a zároveň vytváří lepší místa prodeje a přináší zákazníkům přidanou hodnotu v podobě nákupního zážitku,“ dodává k letošnímu úspěchu v soutěži Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.
Děkujeme všem klientům, že nám dali šanci na projektech pracovat a společně potvrdit, že smysluplně přispíváme k lepším místům prodeje.
Váš DAGO team
Přehled našich ocenění POPAI AWARDS 2014