Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost. Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn… Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe… Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Whisky festival z vás udělá experta
Captain Morgan v novém plavidle
Nealko je velmi rozmanité – k tématu nealko nápojů pro Marketing & Media
![redbull-event-car-3](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/07/redbull-event-car-3.jpg)
Zajímavé u nealko nápojů je také to, že se reklamní kampaně velmi odlišují, je možné v nich najít skoro cokoliv — přírodu, lidi, zvířata, auta, historii, památky, zážitky, nadsázku, humor, serióznost a snad vše, co nás napadne. Díky tomu jsou POS materiály velmi rozmanité a to je pak mnohem zábavnější takové věci navrhovat a vyrábět. Zadavatelské společnosti velmi často dávají volnější ruce nám kreativcům, přijít s vlastním originálním nápadem, jak ten jejich reklamní stojan odlišit od ostatních, aby co nejvíce zaujal nakupující.
Co se týká konkrétních typů POS materiálů, v nealko kategorii se bavíme nejčastěji o kovových parazitech na lahve či plechovky, které jsou zavěšené do uličky, v kartonových či permanentních podlahových stojanech, jež jsou velmi často na své pozici sezonně, na regálových čelech permanentního charakteru, jakožto čelo uličky daného segmentu, v regálových systémech v maloobchodech, paletových ostrovech zpravidla pro účely speciálních akcí či uvádění produktů až po kompletní renovace nealko sekcí prodejen.
Právě proto, že je tak velká konkurence mezi nápoji, je výhodné být zákazníkovi „po ruce“ a tzv. se mu podstrčit. Svou reklamou udělat chuť právě na tento konkrétní výrobek. Samozřejmě ještě u každé podkategorie je nutné analyzovat a rozebrat, podle čeho zpravidla zákazníci nakupují. Například u neochucené vody se velmi často nakupující řídí cenou či slevou, u kolových nápojů zase zažitou preferencí, u džusů to je složení.
To vše je nutné nejprve znát a získat co nejvíce informací o daném produktu a celé kategorii, pokusit se co nejlépe specifikovat cílovou skupinu konkrétního produktu, a pak až je možné navrhnout relevantní a funkční POS kampaň.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY