Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nealko je velmi rozmanité – k tématu nealko nápojů pro Marketing & Media
![redbull-event-car-3](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/07/redbull-event-car-3.jpg)
Zajímavé u nealko nápojů je také to, že se reklamní kampaně velmi odlišují, je možné v nich najít skoro cokoliv — přírodu, lidi, zvířata, auta, historii, památky, zážitky, nadsázku, humor, serióznost a snad vše, co nás napadne. Díky tomu jsou POS materiály velmi rozmanité a to je pak mnohem zábavnější takové věci navrhovat a vyrábět. Zadavatelské společnosti velmi často dávají volnější ruce nám kreativcům, přijít s vlastním originálním nápadem, jak ten jejich reklamní stojan odlišit od ostatních, aby co nejvíce zaujal nakupující.
Co se týká konkrétních typů POS materiálů, v nealko kategorii se bavíme nejčastěji o kovových parazitech na lahve či plechovky, které jsou zavěšené do uličky, v kartonových či permanentních podlahových stojanech, jež jsou velmi často na své pozici sezonně, na regálových čelech permanentního charakteru, jakožto čelo uličky daného segmentu, v regálových systémech v maloobchodech, paletových ostrovech zpravidla pro účely speciálních akcí či uvádění produktů až po kompletní renovace nealko sekcí prodejen.
Právě proto, že je tak velká konkurence mezi nápoji, je výhodné být zákazníkovi „po ruce“ a tzv. se mu podstrčit. Svou reklamou udělat chuť právě na tento konkrétní výrobek. Samozřejmě ještě u každé podkategorie je nutné analyzovat a rozebrat, podle čeho zpravidla zákazníci nakupují. Například u neochucené vody se velmi často nakupující řídí cenou či slevou, u kolových nápojů zase zažitou preferencí, u džusů to je složení.
To vše je nutné nejprve znát a získat co nejvíce informací o daném produktu a celé kategorii, pokusit se co nejlépe specifikovat cílovou skupinu konkrétního produktu, a pak až je možné navrhnout relevantní a funkční POS kampaň.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY