Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí. Přesto i osvědčené vánoční symboly jako jsou úhledně zabalené dárky, saně, či čokoládoví medvídci, umí strhnout pozornost.
 
Jak si společnosti vyhrály s vánočními aktivacemi? Hodnocení těch nejlepších pro vás připravila naše projektová manažerka Lenka Lahaije.
 
 
Lindt
 
K Vánocům neodmyslitelně patří zaběhnuté a staletími prověřené tradice a symboly. Tyto pak vládnou v plné síle na prodejních plochách po celý advent, ba i dřív. Z jednoduchého, avšak poutavého vystavení od Lindtu pro český trh kouzelná atmosféra přímo dýchá. Saně, které „řídí“ jejich jedinečný medvídek v tradiční kombinaci zlaté a červené barvy, jsou okouzlující.
 
 
Prada
 
Na červenou barvu vsadila také Prada, která ale pojala celou věc trochu odvážněji: čistě, moderně a minimalisticky, čímž se trochu vymyká stereotypu a působí svěže a neotřele.
 
 
Jo Malone 
 

To pop-up pro Jo Malone si zvolil tradičnější cestu. Pracuje se symbolem dárku, se kterým si ale vyhrál v mnoha podobách. Celý prezentační prostor je umístěn v obřím dárku ozdobeném mašlí a vevnitř se zákazník pokochá spoustou dalších skvostných balíčků. Tradiční zlatá dodává punc luxusu. Prostě radost pohledět.

Hodnotila: Lenka Lahaije

Zdroj: Marketing & Media 50/2022

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This