Na dakarské závody s Big Shockem!
Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Původně platilo, že zkušenosti v oboru, pět let praxe, zkušenost v řízení, vysoká škola, kreativní myšlení a chuť do práce jsou základními parametry pro přijetí brand nebo trade marketing manažera do nadnárodních společností. Mělo to opodstatnění. Takový člověk dokázal efektivně a rychle tvořit a koordinovat marketingové aktivity, měl tah na branku. Čím více se zkušenosti prohlubovaly a výsledky zaznamenávaly pozitivní evoluci, tím měl pro svého zaměstnavatele větší cenu pramenící ve společnou loajalitu.
Podobný přístup jsem zastával také u přijímaní lidí do naší společnosti, poslední dobou se ale trh mění. Na zmíněné pozice se u zadavatelů hledají a přijímají mladí lidé, bez zkušeností. Často s neskutečným zájmem o práci, snahou se učit a zcela odlišným přístupem jak k oboru samému, tak i k tvorbě a koordinaci aktivit, které mají na starosti. Zatímco předchozí manažer by obdržel jasně svěřený úkol a ten by za základě zkušeností zpracoval, mileniál k zadání přistupuje jinak. Chce vyzkoušet něco nového, hravého a funkčního, reflektujícího i mladší a úplně jiné nakupující. Nekopíruje předchozí realizace a mnohdy se jimi ani neinspiruje. V práci netráví tolik času jako my starší, ale jeho výsledky jsou často velmi překvapivé a v řadě případů neuvěřitelně funkční a kreativní, „out of box“.
Já osobně jsem zatím ohromen! A těším se na aktuální vánoční období, které bude jejich prvním větším výstupem v novém normálu, dostanou šanci předvést své kreativní a inovativní přístupy.
MĚNÍ SE MATERIÁLY I PŘÍSTUP
Letošní konec roku bude ovšem na prodejní ploše ve znamení i dalších změn. Všimneme si odlišného přístupu k práci. Do popředí se postupně dostávají nové materiálové kombinace, jako je například kombinace dočasných a trvanlivých materiálů, forexy (pevná pěnová PVC deska), které jsou levné na produkci a zároveň lehké na instalaci, nebo plexi materiály jako designérské vychytávky. Především je tady ale nákladově efektivní karton, který je sice určen pro krátkodobá vystavení, nicméně dnes se s ním důkladně a kreativně pracuje i po estetické stránce. Tyto konstrukce kombinující materiály jsou skvělé pro instalaci, protože jsou díky váze praktické na převoz a následnou manipulaci, a zároveň zbytečně nezvyšují náklady. Dají se rebrandovat, dají se přemísťovat z jedné akce na druhou.
Úžasné na tom všem je, že nejen materiály, ale i grafika a nápady se změnily pod tlakem nové generace. Můžeme si všimnout například nového vystavení značky Jagermeister, kdy je hlava jelena (namísto hologramu u původního staršího stojanu) znázorněna na imitaci malby na plátně stojícím na malířském stojanu. Můžeme vidět stojany na cukrovinky, jejichž bočnice jsou novými technologiemi vytištěny tak, že jejich schopnost vyvolat chuť je ještě neodolatelnější. U alkoholických nápojů narazíme na vystavení prezentující například medové varianty známých značek, kde kolem vás budou v prostoru „poletovat“ včelky snášející med. Vše jsou to nápady pojaté tak, aby je nebylo příliš složité realizovat.
Naše branže se pod tlakem pandemických změn a nákupních trendů nachází v renesanční době, učí se přemýšlet nově, jednoduše a inovacemi v grafice, designu a konstrukci přenášet nové přístupy do realizací.
Moc se těším na další projekty. Čekají nás aktuálně například v segmentu HOREKA, kde se hledají nové možnosti realizací, například lavičky využívající solární napájení s možností nabití mobilů, nebo pivní podtácky s QR kódy, které vás odkazují ke stažení online hry s možností piva jako výhry hned na místě, aplikace, které reflektují recyklovatelnost a udržitelnost. Novinky nás čekají i na FMCG trhu. Tam již nebudou tolik materiálově složité, ale budou „crazy“ a „cool“!
Autor: MAREK KONČITÍK
Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY