Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Původně platilo, že zkušenosti v oboru, pět let praxe, zkušenost v řízení, vysoká škola, kreativní myšlení a chuť do práce jsou základními parametry pro přijetí brand nebo trade marketing manažera do nadnárodních společností. Mělo to opodstatnění. Takový člověk dokázal efektivně a rychle tvořit a koordinovat marketingové aktivity, měl tah na branku. Čím více se zkušenosti prohlubovaly a výsledky zaznamenávaly pozitivní evoluci, tím měl pro svého zaměstnavatele větší cenu pramenící ve společnou loajalitu.
Podobný přístup jsem zastával také u přijímaní lidí do naší společnosti, poslední dobou se ale trh mění. Na zmíněné pozice se u zadavatelů hledají a přijímají mladí lidé, bez zkušeností. Často s neskutečným zájmem o práci, snahou se učit a zcela odlišným přístupem jak k oboru samému, tak i k tvorbě a koordinaci aktivit, které mají na starosti. Zatímco předchozí manažer by obdržel jasně svěřený úkol a ten by za základě zkušeností zpracoval, mileniál k zadání přistupuje jinak. Chce vyzkoušet něco nového, hravého a funkčního, reflektujícího i mladší a úplně jiné nakupující. Nekopíruje předchozí realizace a mnohdy se jimi ani neinspiruje. V práci netráví tolik času jako my starší, ale jeho výsledky jsou často velmi překvapivé a v řadě případů neuvěřitelně funkční a kreativní, „out of box“.
Já osobně jsem zatím ohromen! A těším se na aktuální vánoční období, které bude jejich prvním větším výstupem v novém normálu, dostanou šanci předvést své kreativní a inovativní přístupy.
MĚNÍ SE MATERIÁLY I PŘÍSTUP
Letošní konec roku bude ovšem na prodejní ploše ve znamení i dalších změn. Všimneme si odlišného přístupu k práci. Do popředí se postupně dostávají nové materiálové kombinace, jako je například kombinace dočasných a trvanlivých materiálů, forexy (pevná pěnová PVC deska), které jsou levné na produkci a zároveň lehké na instalaci, nebo plexi materiály jako designérské vychytávky. Především je tady ale nákladově efektivní karton, který je sice určen pro krátkodobá vystavení, nicméně dnes se s ním důkladně a kreativně pracuje i po estetické stránce. Tyto konstrukce kombinující materiály jsou skvělé pro instalaci, protože jsou díky váze praktické na převoz a následnou manipulaci, a zároveň zbytečně nezvyšují náklady. Dají se rebrandovat, dají se přemísťovat z jedné akce na druhou.
Úžasné na tom všem je, že nejen materiály, ale i grafika a nápady se změnily pod tlakem nové generace. Můžeme si všimnout například nového vystavení značky Jagermeister, kdy je hlava jelena (namísto hologramu u původního staršího stojanu) znázorněna na imitaci malby na plátně stojícím na malířském stojanu. Můžeme vidět stojany na cukrovinky, jejichž bočnice jsou novými technologiemi vytištěny tak, že jejich schopnost vyvolat chuť je ještě neodolatelnější. U alkoholických nápojů narazíme na vystavení prezentující například medové varianty známých značek, kde kolem vás budou v prostoru „poletovat“ včelky snášející med. Vše jsou to nápady pojaté tak, aby je nebylo příliš složité realizovat.
Naše branže se pod tlakem pandemických změn a nákupních trendů nachází v renesanční době, učí se přemýšlet nově, jednoduše a inovacemi v grafice, designu a konstrukci přenášet nové přístupy do realizací.
Moc se těším na další projekty. Čekají nás aktuálně například v segmentu HOREKA, kde se hledají nové možnosti realizací, například lavičky využívající solární napájení s možností nabití mobilů, nebo pivní podtácky s QR kódy, které vás odkazují ke stažení online hry s možností piva jako výhry hned na místě, aplikace, které reflektují recyklovatelnost a udržitelnost. Novinky nás čekají i na FMCG trhu. Tam již nebudou tolik materiálově složité, ale budou „crazy“ a „cool“!
Autor: MAREK KONČITÍK
Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY