Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Původně platilo, že zkušenosti v oboru, pět let praxe, zkušenost v řízení, vysoká škola, kreativní myšlení a chuť do práce jsou základními parametry pro přijetí brand nebo trade marketing manažera do nadnárodních společností. Mělo to opodstatnění. Takový člověk dokázal efektivně a rychle tvořit a koordinovat marketingové aktivity, měl tah na branku. Čím více se zkušenosti prohlubovaly a výsledky zaznamenávaly pozitivní evoluci, tím měl pro svého zaměstnavatele větší cenu pramenící ve společnou loajalitu.
Podobný přístup jsem zastával také u přijímaní lidí do naší společnosti, poslední dobou se ale trh mění. Na zmíněné pozice se u zadavatelů hledají a přijímají mladí lidé, bez zkušeností. Často s neskutečným zájmem o práci, snahou se učit a zcela odlišným přístupem jak k oboru samému, tak i k tvorbě a koordinaci aktivit, které mají na starosti. Zatímco předchozí manažer by obdržel jasně svěřený úkol a ten by za základě zkušeností zpracoval, mileniál k zadání přistupuje jinak. Chce vyzkoušet něco nového, hravého a funkčního, reflektujícího i mladší a úplně jiné nakupující. Nekopíruje předchozí realizace a mnohdy se jimi ani neinspiruje. V práci netráví tolik času jako my starší, ale jeho výsledky jsou často velmi překvapivé a v řadě případů neuvěřitelně funkční a kreativní, „out of box“.
Já osobně jsem zatím ohromen! A těším se na aktuální vánoční období, které bude jejich prvním větším výstupem v novém normálu, dostanou šanci předvést své kreativní a inovativní přístupy.
MĚNÍ SE MATERIÁLY I PŘÍSTUP
Letošní konec roku bude ovšem na prodejní ploše ve znamení i dalších změn. Všimneme si odlišného přístupu k práci. Do popředí se postupně dostávají nové materiálové kombinace, jako je například kombinace dočasných a trvanlivých materiálů, forexy (pevná pěnová PVC deska), které jsou levné na produkci a zároveň lehké na instalaci, nebo plexi materiály jako designérské vychytávky. Především je tady ale nákladově efektivní karton, který je sice určen pro krátkodobá vystavení, nicméně dnes se s ním důkladně a kreativně pracuje i po estetické stránce. Tyto konstrukce kombinující materiály jsou skvělé pro instalaci, protože jsou díky váze praktické na převoz a následnou manipulaci, a zároveň zbytečně nezvyšují náklady. Dají se rebrandovat, dají se přemísťovat z jedné akce na druhou.
Úžasné na tom všem je, že nejen materiály, ale i grafika a nápady se změnily pod tlakem nové generace. Můžeme si všimnout například nového vystavení značky Jagermeister, kdy je hlava jelena (namísto hologramu u původního staršího stojanu) znázorněna na imitaci malby na plátně stojícím na malířském stojanu. Můžeme vidět stojany na cukrovinky, jejichž bočnice jsou novými technologiemi vytištěny tak, že jejich schopnost vyvolat chuť je ještě neodolatelnější. U alkoholických nápojů narazíme na vystavení prezentující například medové varianty známých značek, kde kolem vás budou v prostoru „poletovat“ včelky snášející med. Vše jsou to nápady pojaté tak, aby je nebylo příliš složité realizovat.
Naše branže se pod tlakem pandemických změn a nákupních trendů nachází v renesanční době, učí se přemýšlet nově, jednoduše a inovacemi v grafice, designu a konstrukci přenášet nové přístupy do realizací.
Moc se těším na další projekty. Čekají nás aktuálně například v segmentu HOREKA, kde se hledají nové možnosti realizací, například lavičky využívající solární napájení s možností nabití mobilů, nebo pivní podtácky s QR kódy, které vás odkazují ke stažení online hry s možností piva jako výhry hned na místě, aplikace, které reflektují recyklovatelnost a udržitelnost. Novinky nás čekají i na FMCG trhu. Tam již nebudou tolik materiálově složité, ale budou „crazy“ a „cool“!
Autor: MAREK KONČITÍK
Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY