POPAI AWARDS: 10 ocenění
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní láká zákazníky ve vybraných prodejnách.
„Výsledná realizace měla za úkol aktualizovat stávající podobu permanentních vystavení tak, aby korespondovala s našimi novými požadavky a také usnadnila zákazníkovi orientaci v široké škále produktového portfolia včetně nových, větších balení kapslí,“ vysvětluje Michaela Gilarová, Channel Development Manager Nescafe Dolce Gusto ze společnosti Nestlé. Dle jejích slov se nám vše povedlo na výbornou – od orientace na detail až po precizní finální provedení.
Pro produkty Nescafé Dolce Gusto jsme připravili řešení podporující permanentní vizibilitu v podobě endcapů, paletových stojanů, a dokonce shop in shopů. Výsledné stojany jsme navrhli tak, aby se v nabídce kávy nakupující mohl co nejsnáze orientovat. Součástí celé prezentace stojanů jsou také samotné přístroje na výrobu kávy, které umožňují komunikovat kávovar a kapsle jako dva prvky uzavřeného systému. Součástí několika vystavení je rovněž podsvícení pro ještě větší dominanci a vizibilitu na prodejně.
Permanentní vystavení velké škály produktů a přístrojů Nescafé Dolce Gusto je umístěno v prodejnách Ahold, Globus a Tesco v kategoriích kávy a pečiva. Několik instalací je pro nakupující připraveno také v obchodech ElectroWorld.