Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat a libovolně kombinovat ze 17 druhů kávy Nescafé Dolce Gusto.

„Chtěli jsme, aby měli zákazníci možnost vytvořit si sadu kapslí podle svého a třeba poznat další druhy nápojů, které dosud neochutnali. Krabička je navíc ve speciálním dárkovém designu, takže zákazníci mohou výsledný výběr věnovat blízkým či přátelům,“ vysvětluje Michaela Gilarová, channel development manager Nescafé Dolce Gusto ze společnosti Nestlé.

Návrh a realizaci samotného stánku měl na starost náš tým DAGO. Cílem bylo především vytvořit takový pop-up store, v němž se nakupující rychle naladí na ikonickou značku, zorientuje se a snadno si vybere. Museli jsme tedy navrhnout dostatečně velký, atraktivní a originální prostor pro vystavení všech produktů.

Za tímto účelem jsme pro Nestlé připravili unikátní mobilní jednotku, u kterého mohou zákazníci nejen zakoupit svou vlastní namixovanou kolekci, ale zároveň si prohlédnou stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním a sami si vyzkouší jednoduchost celého systému

Na výběr mají ze dvou variant: standardní balení 16 kapslí nebo velké balení 32 kapslí. Vybírat do své kolekce mohou ze 17 různých variant kapslí, které lze libovolně kombinovat. K výslednému mixu obdrží navíc nakupující i drobné dárky.

Společnost Nestlé tak k moderní komunikaci a podpoře prodeje své značky Nescafé Dolce Gusto úspěšně otestovala využití mobilního pop-up konceptu, díky kterému se může flexibilně přibližovat svým stávajícím i potenciálním zákazníkům. Tento přístup vychází z trendu produktové personalizace a pop-up maloobchodní strategie. U stánku, který kromě kapslí Nescafé Dolce Gusto vystavuje také kávovary, díky nimž si zákazníci kávu doma vychutnávají, pomůže s výběrem obsluha a hostesky. Mohou si tak pohodlně vybrat kávu podle své chuti a v dárkovém balení si ji hned odnést. Nescafé Dolce Gusto pop-up store čeká na své zákazníky v OC Nový Smíchov naproti prodejně Datart až do konce ledna.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This