Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
![foto1_64](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_64.jpg)
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat a libovolně kombinovat ze 17 druhů kávy Nescafé Dolce Gusto.
„Chtěli jsme, aby měli zákazníci možnost vytvořit si sadu kapslí podle svého a třeba poznat další druhy nápojů, které dosud neochutnali. Krabička je navíc ve speciálním dárkovém designu, takže zákazníci mohou výsledný výběr věnovat blízkým či přátelům,“ vysvětluje Michaela Gilarová, channel development manager Nescafé Dolce Gusto ze společnosti Nestlé.
Návrh a realizaci samotného stánku měl na starost náš tým DAGO. Cílem bylo především vytvořit takový pop-up store, v němž se nakupující rychle naladí na ikonickou značku, zorientuje se a snadno si vybere. Museli jsme tedy navrhnout dostatečně velký, atraktivní a originální prostor pro vystavení všech produktů.
Za tímto účelem jsme pro Nestlé připravili unikátní mobilní jednotku, u kterého mohou zákazníci nejen zakoupit svou vlastní namixovanou kolekci, ale zároveň si prohlédnou stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním a sami si vyzkouší jednoduchost celého systému
Na výběr mají ze dvou variant: standardní balení 16 kapslí nebo velké balení 32 kapslí. Vybírat do své kolekce mohou ze 17 různých variant kapslí, které lze libovolně kombinovat. K výslednému mixu obdrží navíc nakupující i drobné dárky.
Společnost Nestlé tak k moderní komunikaci a podpoře prodeje své značky Nescafé Dolce Gusto úspěšně otestovala využití mobilního pop-up konceptu, díky kterému se může flexibilně přibližovat svým stávajícím i potenciálním zákazníkům. Tento přístup vychází z trendu produktové personalizace a pop-up maloobchodní strategie. U stánku, který kromě kapslí Nescafé Dolce Gusto vystavuje také kávovary, díky nimž si zákazníci kávu doma vychutnávají, pomůže s výběrem obsluha a hostesky. Mohou si tak pohodlně vybrat kávu podle své chuti a v dárkovém balení si ji hned odnést. Nescafé Dolce Gusto pop-up store čeká na své zákazníky v OC Nový Smíchov naproti prodejně Datart až do konce ledna.
Váš tým DAGO