Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
NEW EDGE: Predstavujeme sa svetu novej reality v novom leveli
Čo sa stalo na trhu POS komunikácie počas pandemickej krízy a prečo sme teraz silnejší a efektívnejší.
Aby ste urobili veľkú zmenu vo fungujúcej spoločnosti v časoch pandemickej búrky, ktorá otriasla spoločnosťou aj trhom, musíte mať víziu. Musíte mať odvahu. Musíte sa zamerať na príležitosti a potom si začať prerážať cestu ako dravá ryba proti prúdu rieky. Nesmiete sa nechať odradiť skepsou a frustráciou okolia alebo čiastkovými neúspechmi a musíte ísť ďalej. Tak nejako, trochu abstraktne, by sme mohli opísať, čo stálo v pozadí transformácie DAGO, ktorá sa u nás udiala počas posledných dvoch rokov. Pandémia zasiahla tvrdo celú oblasť obchodu a marketingu, spoločnosti prestali masívne investovať do podlinkovej reklamy, hoci ľudia (po odznení počiatočného šoku) do obchodov chodiť neprestali. A tí, ktorí nezostali sedieť so založenými rukami, mohli naplno využiť čas a priestor na zviditeľnenie svojich značiek. Väčšina kampaní v obchodoch teraz vzniká extrémne rýchlo, je krátkodobého charakteru, a práve preto sa ešte viac ako v minulých rokoch realizuje výroba POS materiálov z kartónu, ktorý sa kreatívne rozvíja, jeho životnosť je dlhšia, tlač kvalitnejšia a technologicky umožňuje (často aj v kombinácii s inými materiálmi a originálnymi doplnkami) moderné a skvelé realizácie z estetickej aj funkčnej stránky.
Krízu v spoločnosti aj v biznise sme vzali ako príležitosť zrevidovať interné fungovanie procesov i ľudského potenciálu. A zmeny rozhodne neboli len „kozmetické“. Vybudovali sme úplne nové produkčné oddelenie, dodali mu nové IT nástroje, ako riadiť efektívnejšie výrobu. Z toho vyplynulo hladšie fungovanie obchodného tímu a tiež lepšie zacielená práca technológov. Vylepšili sme systém riadenia projektov. Zrýchlili sa výpočty kalkulácií a zefektívnilo sa zadávanie do výroby a produkcie. Prijali sme nových pracovníkov do všetkých oddelení a niekoľko ľudí sa v rámci firmy presunulo na iné pozície, ktoré im lepšie „sedia“. Ešte viac sa koncentrujeme na kreativitu, klientom nechceme ponúkať len možnosť dohnať svoju konkurenciu, ale prostredníctvom ich vystavenia podporiť unikátnosť a osobitosť značky alebo kampane. V neposlednom rade sme výrazne investovali do samotnej výroby, a to predovšetkým do nákupu najmodernejších tlačiarenských strojov a rezacích plotterov. Vieme vyrábať nielen superrýchlo a kvalitne, ale predovšetkým ekologicky a udržateľne, napríklad kartón dodávame s FSC certifikátom.
Toto všetko stojí za myšlienkou „NEW EDGE POS KOMUNIKÁCIA“. Nové prostredie, potreby a prístupy v postpandemickej realite i zmeny nás samotných, ktorých hlavnou dominantou sú top level kreativita, rýchlosť, efektivita a spoľahlivosť našej výroby aj all-in one fullservisu. Tieto zmeny nás pripravili na nové výzvy na predajných plochách obchodov a vo vývoji POS materiálov našich klientov. Aby sme toto mohli splniť aj v ďalších náročných rokoch, budeme stále pracovať na precíznosti so zmyslom pre detail a fungovanie ako tie povestné kolieska v hodinárskom strojčeku. Chceme byť tým najlepším partnerom, ktorý bude klienta podporovať aj obohacovať vo svete retailu, v akýchkoľvek časoch.
Váš DAGO tím
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY