Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu

Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?

Abyste udělali velkou změnu ve fungující společnosti v době pandemické bouře, která otřásla společností i trhem, musíte mít vizi. Musíte mít odvahu. Musíte se zaměřit na příležitosti a pak si začít prorážet cestu jako dravá ryba proti proudu řeky. Nesmíte se nechat odradit skepsí a frustrací okolí, nebo dílčími neúspěchy, a jít dál. Tak nějak, trochu abstraktně, bychom mohli popsat, co stálo v pozadí transformace DAGO, která se u nás udála během posledních dvou let.

Dopady pandemie v retailu

Pandemie dopadla tvrdě na celou oblast obchodu a marketingu, společnosti přestaly masivně investovat do podlinkové reklamy, ačkoliv lidé (po odeznění počátečního šoku) do obchodů nepřestali chodit. A ti, kteří nezůstali s rukami v klíně, mohli naplno využít čas a prostor pro zviditelnění svých značek.

Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle, je krátkodobého charakteru, a právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu, který se kreativně rozvíjí, jeho životnost je delší, tisk kvalitnější a technologicky umožňuje (často i v kombinaci s jinými materiály a originálními doplňky) moderní a skvělé realizace po estetické i funkční stránce.

Krize jako nová příležitost

Krizi ve společnosti i v businessu jsme vzali jako příležitost zrevidovat interní fungování procesů i lidského potenciálu. A změny rozhodně nebyly jen „kosmetické“. Vybudovali jsme úplně nové produkční oddělení, dodali mu nové IT nástroje, jak řídit efektivněji výrobu. Z toho vyplynulo hladší fungování obchodního týmu a také lépe zacílená práce technologů. Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce.

Také jsme přijali jsme nové pracovníky do všech oddělení a několik lidí se v rámci firmy přesunulo na jiné pozice, které jim lépe „sedí“.  Ještě více se koncentrujeme na kreativitu, klientům nechceme nabízet možnost jen dohnat svoji konkurenci, ale skrze jejich vystavení podpořit unikátnost a osobitost značky nebo kampaně. V neposlední řadě jsme výrazně investovali do výroby samotné, a to především do nákupu nejmodernějších tiskařských strojů a řezacích plotterů. Umíme vyrábět nejenom super rychle a kvalitně, ale především ekologicky a udržitelně, například karton dodáváme s FSC certifikátem.

NEW EDGE POS KOMUNIKACE

Tohle všechno stojí za myšlenkou „NEW EDGE POS KOMUNIKACE“. Nové prostředí, potřeby a přístupy v post pandemické realitě i změny nás samotných, jejichž hlavní dominantou jsou top level kreativita, rychlost, efektivita a spolehlivost naší výroby i all-in one fullservisu. Tyto změny nás připravily na nové výzvy na prodejních plochách obchodů a ve vývoji POS materiálů našich klientů. Abychom mohli tomuto dostát i v dalších náročných letech, budeme stále pracovat na preciznosti se smyslem pro detail a fungování jako ta pověstná kolečka v hodinářském strojku. Chceme být tím nejlepším partnerem, který bude klienta podporovat i obohacovat ve světě retailu, v jakékoli době.

Váš DAGO team

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This