I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu

Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?

Abyste udělali velkou změnu ve fungující společnosti v době pandemické bouře, která otřásla společností i trhem, musíte mít vizi. Musíte mít odvahu. Musíte se zaměřit na příležitosti a pak si začít prorážet cestu jako dravá ryba proti proudu řeky. Nesmíte se nechat odradit skepsí a frustrací okolí, nebo dílčími neúspěchy, a jít dál. Tak nějak, trochu abstraktně, bychom mohli popsat, co stálo v pozadí transformace DAGO, která se u nás udála během posledních dvou let.

Dopady pandemie v retailu

Pandemie dopadla tvrdě na celou oblast obchodu a marketingu, společnosti přestaly masivně investovat do podlinkové reklamy, ačkoliv lidé (po odeznění počátečního šoku) do obchodů nepřestali chodit. A ti, kteří nezůstali s rukami v klíně, mohli naplno využít čas a prostor pro zviditelnění svých značek.

Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle, je krátkodobého charakteru, a právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu, který se kreativně rozvíjí, jeho životnost je delší, tisk kvalitnější a technologicky umožňuje (často i v kombinaci s jinými materiály a originálními doplňky) moderní a skvělé realizace po estetické i funkční stránce.

Krize jako nová příležitost

Krizi ve společnosti i v businessu jsme vzali jako příležitost zrevidovat interní fungování procesů i lidského potenciálu. A změny rozhodně nebyly jen „kosmetické“. Vybudovali jsme úplně nové produkční oddělení, dodali mu nové IT nástroje, jak řídit efektivněji výrobu. Z toho vyplynulo hladší fungování obchodního týmu a také lépe zacílená práce technologů. Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce.

Také jsme přijali jsme nové pracovníky do všech oddělení a několik lidí se v rámci firmy přesunulo na jiné pozice, které jim lépe „sedí“.  Ještě více se koncentrujeme na kreativitu, klientům nechceme nabízet možnost jen dohnat svoji konkurenci, ale skrze jejich vystavení podpořit unikátnost a osobitost značky nebo kampaně. V neposlední řadě jsme výrazně investovali do výroby samotné, a to především do nákupu nejmodernějších tiskařských strojů a řezacích plotterů. Umíme vyrábět nejenom super rychle a kvalitně, ale především ekologicky a udržitelně, například karton dodáváme s FSC certifikátem.

NEW EDGE POS KOMUNIKACE

Tohle všechno stojí za myšlenkou „NEW EDGE POS KOMUNIKACE“. Nové prostředí, potřeby a přístupy v post pandemické realitě i změny nás samotných, jejichž hlavní dominantou jsou top level kreativita, rychlost, efektivita a spolehlivost naší výroby i all-in one fullservisu. Tyto změny nás připravily na nové výzvy na prodejních plochách obchodů a ve vývoji POS materiálů našich klientů. Abychom mohli tomuto dostát i v dalších náročných letech, budeme stále pracovat na preciznosti se smyslem pro detail a fungování jako ta pověstná kolečka v hodinářském strojku. Chceme být tím nejlepším partnerem, který bude klienta podporovat i obohacovat ve světě retailu, v jakékoli době.

Váš DAGO team

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This