Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
JOJO shop-in-shop v TESCO
Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu

Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Abyste udělali velkou změnu ve fungující společnosti v době pandemické bouře, která otřásla společností i trhem, musíte mít vizi. Musíte mít odvahu. Musíte se zaměřit na příležitosti a pak si začít prorážet cestu jako dravá ryba proti proudu řeky. Nesmíte se nechat odradit skepsí a frustrací okolí, nebo dílčími neúspěchy, a jít dál. Tak nějak, trochu abstraktně, bychom mohli popsat, co stálo v pozadí transformace DAGO, která se u nás udála během posledních dvou let.
Dopady pandemie v retailu
Pandemie dopadla tvrdě na celou oblast obchodu a marketingu, společnosti přestaly masivně investovat do podlinkové reklamy, ačkoliv lidé (po odeznění počátečního šoku) do obchodů nepřestali chodit. A ti, kteří nezůstali s rukami v klíně, mohli naplno využít čas a prostor pro zviditelnění svých značek.
Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle, je krátkodobého charakteru, a právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu, který se kreativně rozvíjí, jeho životnost je delší, tisk kvalitnější a technologicky umožňuje (často i v kombinaci s jinými materiály a originálními doplňky) moderní a skvělé realizace po estetické i funkční stránce.
Krize jako nová příležitost
Krizi ve společnosti i v businessu jsme vzali jako příležitost zrevidovat interní fungování procesů i lidského potenciálu. A změny rozhodně nebyly jen „kosmetické“. Vybudovali jsme úplně nové produkční oddělení, dodali mu nové IT nástroje, jak řídit efektivněji výrobu. Z toho vyplynulo hladší fungování obchodního týmu a také lépe zacílená práce technologů. Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce.
Také jsme přijali jsme nové pracovníky do všech oddělení a několik lidí se v rámci firmy přesunulo na jiné pozice, které jim lépe „sedí“. Ještě více se koncentrujeme na kreativitu, klientům nechceme nabízet možnost jen dohnat svoji konkurenci, ale skrze jejich vystavení podpořit unikátnost a osobitost značky nebo kampaně. V neposlední řadě jsme výrazně investovali do výroby samotné, a to především do nákupu nejmodernějších tiskařských strojů a řezacích plotterů. Umíme vyrábět nejenom super rychle a kvalitně, ale především ekologicky a udržitelně, například karton dodáváme s FSC certifikátem.
NEW EDGE POS KOMUNIKACE
Tohle všechno stojí za myšlenkou „NEW EDGE POS KOMUNIKACE“. Nové prostředí, potřeby a přístupy v post pandemické realitě i změny nás samotných, jejichž hlavní dominantou jsou top level kreativita, rychlost, efektivita a spolehlivost naší výroby i all-in one fullservisu. Tyto změny nás připravily na nové výzvy na prodejních plochách obchodů a ve vývoji POS materiálů našich klientů. Abychom mohli tomuto dostát i v dalších náročných letech, budeme stále pracovat na preciznosti se smyslem pro detail a fungování jako ta pověstná kolečka v hodinářském strojku. Chceme být tím nejlepším partnerem, který bude klienta podporovat i obohacovat ve světě retailu, v jakékoli době.
Váš DAGO team
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY