Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu

Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Abyste udělali velkou změnu ve fungující společnosti v době pandemické bouře, která otřásla společností i trhem, musíte mít vizi. Musíte mít odvahu. Musíte se zaměřit na příležitosti a pak si začít prorážet cestu jako dravá ryba proti proudu řeky. Nesmíte se nechat odradit skepsí a frustrací okolí, nebo dílčími neúspěchy, a jít dál. Tak nějak, trochu abstraktně, bychom mohli popsat, co stálo v pozadí transformace DAGO, která se u nás udála během posledních dvou let.
Dopady pandemie v retailu
Pandemie dopadla tvrdě na celou oblast obchodu a marketingu, společnosti přestaly masivně investovat do podlinkové reklamy, ačkoliv lidé (po odeznění počátečního šoku) do obchodů nepřestali chodit. A ti, kteří nezůstali s rukami v klíně, mohli naplno využít čas a prostor pro zviditelnění svých značek.
Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle, je krátkodobého charakteru, a právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu, který se kreativně rozvíjí, jeho životnost je delší, tisk kvalitnější a technologicky umožňuje (často i v kombinaci s jinými materiály a originálními doplňky) moderní a skvělé realizace po estetické i funkční stránce.
Krize jako nová příležitost
Krizi ve společnosti i v businessu jsme vzali jako příležitost zrevidovat interní fungování procesů i lidského potenciálu. A změny rozhodně nebyly jen „kosmetické“. Vybudovali jsme úplně nové produkční oddělení, dodali mu nové IT nástroje, jak řídit efektivněji výrobu. Z toho vyplynulo hladší fungování obchodního týmu a také lépe zacílená práce technologů. Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce.
Také jsme přijali jsme nové pracovníky do všech oddělení a několik lidí se v rámci firmy přesunulo na jiné pozice, které jim lépe „sedí“. Ještě více se koncentrujeme na kreativitu, klientům nechceme nabízet možnost jen dohnat svoji konkurenci, ale skrze jejich vystavení podpořit unikátnost a osobitost značky nebo kampaně. V neposlední řadě jsme výrazně investovali do výroby samotné, a to především do nákupu nejmodernějších tiskařských strojů a řezacích plotterů. Umíme vyrábět nejenom super rychle a kvalitně, ale především ekologicky a udržitelně, například karton dodáváme s FSC certifikátem.
NEW EDGE POS KOMUNIKACE
Tohle všechno stojí za myšlenkou „NEW EDGE POS KOMUNIKACE“. Nové prostředí, potřeby a přístupy v post pandemické realitě i změny nás samotných, jejichž hlavní dominantou jsou top level kreativita, rychlost, efektivita a spolehlivost naší výroby i all-in one fullservisu. Tyto změny nás připravily na nové výzvy na prodejních plochách obchodů a ve vývoji POS materiálů našich klientů. Abychom mohli tomuto dostát i v dalších náročných letech, budeme stále pracovat na preciznosti se smyslem pro detail a fungování jako ta pověstná kolečka v hodinářském strojku. Chceme být tím nejlepším partnerem, který bude klienta podporovat i obohacovat ve světě retailu, v jakékoli době.
Váš DAGO team
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY