Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.

„DAGO působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex In-store Solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.

V roce 2012 plánujeme nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální a segmentově do oblastí pharma, HOBI a finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu  vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze DAGO v tomto roce firma usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zlepšení komunikace vůči externí veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
Nová VIZE firmy DAGO: Být „top“ lídrem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako partner poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.

Nová MISE firmy DAGO: „SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“ – „RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“

Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích  i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom se všemi svými partnery vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This