Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.

„DAGO působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex In-store Solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.

V roce 2012 plánujeme nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální a segmentově do oblastí pharma, HOBI a finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu  vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze DAGO v tomto roce firma usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zlepšení komunikace vůči externí veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
Nová VIZE firmy DAGO: Být „top“ lídrem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako partner poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.

Nová MISE firmy DAGO: „SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“ – „RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“

Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích  i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom se všemi svými partnery vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This