Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Nová firemní strategie
![kariera-back](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/kariera-back-1.jpg)
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.
„DAGO působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex In-store Solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.
V roce 2012 plánujeme nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální a segmentově do oblastí pharma, HOBI a finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze DAGO v tomto roce firma usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zlepšení komunikace vůči externí veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
Nová VIZE firmy DAGO: Být „top“ lídrem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako partner poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.
Nová MISE firmy DAGO: „SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“ – „RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“
Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom se všemi svými partnery vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah.