DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Název odkazuje na české legionáře a jejich cestu z Vladivostoku přes Panamu až zpátky do Československa. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

„Pro Heffron jsme chtěli vytvořit trvalé vystavení, které by odkazovalo na hodnoty značky a příběh československých legionářů, na jejichž počest rum vznikl. Cílem bylo Heffron na prodejnách zviditelnit, oslovit nakupující a navýšit tak penetraci nákupních košíků,“ přibližuje vznik vystavení Michal Kučera, Brand Manager Palírny U Zeleného stromu. Po umístění paletového vystavení v prodejnách Makro jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů, které rostly spolu se zvyšující se znalostí značky. Proto bude hrát in-store vizibilita v komunikaci značky i do budoucna významnou roli,“ doplňuje Kučera.

Cílem našich designérů bylo propojení historie, která je spojená se značkou Heffron, a moderních prémiových materiálů. „Expozice je velmi propracovaná a kompletně podsvětlená. Jsem ráda, že se nám do vystavení povedlo zakomponovat i blikající maják, který upoutá pozornost nakupujících,“ představuje koncept Lucie Michajlov, naše projektová manažerka. „Kromě propracovaného designu se toto vystavení pyšní také velkou kapacitou a počítá se s jeho dlouhodobým umístěním na prodejnách,“ dodává.

Kromě permanentního paletového vystavení ve tvaru lodi, jsme pro značku Heffron vytvořili také kartonové čtvrtpaletové stojany do menších formátů prodejen. Díky navýšení prodejů po umístění těchto stojanů, je v plánu krátkodobá a dlouhodobá vystavení rozšiřovat i na další prodejny. Heffron si mezi zákazníky získal velkou oblibu, v loňském roce se stal nejrychleji rostoucí značkou v kategorii třtinových rumů.

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This