Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
![lod grafika](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/03/lod-grafika-scaled.jpg)
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Název odkazuje na české legionáře a jejich cestu z Vladivostoku přes Panamu až zpátky do Československa. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
„Pro Heffron jsme chtěli vytvořit trvalé vystavení, které by odkazovalo na hodnoty značky a příběh československých legionářů, na jejichž počest rum vznikl. Cílem bylo Heffron na prodejnách zviditelnit, oslovit nakupující a navýšit tak penetraci nákupních košíků,“ přibližuje vznik vystavení Michal Kučera, Brand Manager Palírny U Zeleného stromu. Po umístění paletového vystavení v prodejnách Makro jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů, které rostly spolu se zvyšující se znalostí značky. Proto bude hrát in-store vizibilita v komunikaci značky i do budoucna významnou roli,“ doplňuje Kučera.
Cílem našich designérů bylo propojení historie, která je spojená se značkou Heffron, a moderních prémiových materiálů. „Expozice je velmi propracovaná a kompletně podsvětlená. Jsem ráda, že se nám do vystavení povedlo zakomponovat i blikající maják, který upoutá pozornost nakupujících,“ představuje koncept Lucie Michajlov, naše projektová manažerka. „Kromě propracovaného designu se toto vystavení pyšní také velkou kapacitou a počítá se s jeho dlouhodobým umístěním na prodejnách,“ dodává.
Kromě permanentního paletového vystavení ve tvaru lodi, jsme pro značku Heffron vytvořili také kartonové čtvrtpaletové stojany do menších formátů prodejen. Díky navýšení prodejů po umístění těchto stojanů, je v plánu krátkodobá a dlouhodobá vystavení rozšiřovat i na další prodejny. Heffron si mezi zákazníky získal velkou oblibu, v loňském roce se stal nejrychleji rostoucí značkou v kategorii třtinových rumů.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY