Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Název odkazuje na české legionáře a jejich cestu z Vladivostoku přes Panamu až zpátky do Československa. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
„Pro Heffron jsme chtěli vytvořit trvalé vystavení, které by odkazovalo na hodnoty značky a příběh československých legionářů, na jejichž počest rum vznikl. Cílem bylo Heffron na prodejnách zviditelnit, oslovit nakupující a navýšit tak penetraci nákupních košíků,“ přibližuje vznik vystavení Michal Kučera, Brand Manager Palírny U Zeleného stromu. Po umístění paletového vystavení v prodejnách Makro jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů, které rostly spolu se zvyšující se znalostí značky. Proto bude hrát in-store vizibilita v komunikaci značky i do budoucna významnou roli,“ doplňuje Kučera.
Cílem našich designérů bylo propojení historie, která je spojená se značkou Heffron, a moderních prémiových materiálů. „Expozice je velmi propracovaná a kompletně podsvětlená. Jsem ráda, že se nám do vystavení povedlo zakomponovat i blikající maják, který upoutá pozornost nakupujících,“ představuje koncept Lucie Michajlov, naše projektová manažerka. „Kromě propracovaného designu se toto vystavení pyšní také velkou kapacitou a počítá se s jeho dlouhodobým umístěním na prodejnách,“ dodává.
Kromě permanentního paletového vystavení ve tvaru lodi, jsme pro značku Heffron vytvořili také kartonové čtvrtpaletové stojany do menších formátů prodejen. Díky navýšení prodejů po umístění těchto stojanů, je v plánu krátkodobá a dlouhodobá vystavení rozšiřovat i na další prodejny. Heffron si mezi zákazníky získal velkou oblibu, v loňském roce se stal nejrychleji rostoucí značkou v kategorii třtinových rumů.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY