Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou prodejny nezávislého maloobchodního trhu. Důvodem pro vypsání výběrového řízení byla potřeba vyvinout nový, moderní POP stojan s dostatečným prodejním i komunikačním potenciálem, který zároveň bude výrazně dominovat v prodejním prostředí a podporovat image a prodej vystavené kávy NESCAFÉ.
V návrhu byly již tradičně reflektovány atributy našeho shoppercentrického přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution). Pro vizuální podobu jsme se při tvorbě designu inspirovali novým komunikačním prvkem značky NESCAFÉ, tzv. „square-round“, který dominuje celému tvarosloví stojanu, čímž se v prostoru diferencuje od běžných tvarů prostředí, což zvyšuje potenciál upoutání pozornosti zákazníků. Pro další podporu dominance na prodejní ploše bylo využito korporátní kombinace červené barvy s bílou.
Díky navrženému barevnému kódu je stojan nepřehlédnutelný v kontrastu s tmavým i světlým pozadím prodejního prostředí. Součástí zadání byl důraz na snadnou rebrandovatelnost stojanu, která je zajištěna pomocí výměnných komunikačních ploch na čelech polic, bocích stojanu a stopperech akční police. Přidanou hodnotou stojanu jsou i polohovatelné a odnímatelné bočnice. V případě umístění stojanů v řadě jiných displejů nemají tyto bočnice své opodstatnění a nemusejí být na stojanu aplikovány. Tím klient po analýze umístění ušetřil nemalé finanční prostředky.
Stojan zároveň umožňuje komunikaci novinek ve zvýrazněné akční polici a v neposlední řadě jednoduchým způsobem aplikaci tzv. parazitních displejů pro akční prezentaci „cross sell“ produktů. Tím se zvyšuje schopnost celého POP prvku konvertovat potenciální zákazníky na kupující vystaveného sortimentu.
V rámci vítězství v tendru jsme stojany nejen navrhli, vyvinuli a vyrobili, ale zároveň rozvezli a nainstalovali do prodejen po celé České a Slovenské republice. Na mnoha místech byl tento nový displej vyměněn za původní, který byl stažen a následně ekologicky zlikvidován. Tento projekt se tak stal další ukázkou komplexního fullservisového pojetí POP projektu od jeho naplánování, strategického pojetí návrhu již při designování přes vývoj, výrobu až po implementaci na trhu.