Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO… Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a… Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Nové fotostěny v ElectroWorld
![fotostena1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/09/fotostena1-e1539850342622.jpg)
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty.
Nový koncept display systému již tradičně vznikal v rámci systému DAGO CIS (Complex in-Store Solution) ve snaze maximalizovat efektivitu in-store komunikace fotoaparátů. Hlavním cílem bylo získat pozornost zákazníka, zaujmout ho k interakci s vystavenými produkty a motivovat ho k jejich koupi. Nový koncept vystavení fotoaparátů má zároveň za úkol podpořit dojem prémiovosti a kvality jednotlivých značek, zajistit snadný přístup a manipulovatelnost s reálnými produkty a pobízet tak zákazníky k jejich vyzkoušení, čímž se zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě.
Základní atributy přístupu CIS v projektu:
- Základním cílem realizace bylo přilákání zákazníků do foto sekce a snaha, aby v sekci co nejdéle zůstali a byli stimulováni k interakci s vystavenými produkty.
- Dalším úkolem bylo maximální zpřehlednění fotosekce
- Celé místo působí dojmem kvality a prémiovosti, čímž podporuje image vystavených produktů.
- Schopnost vyrušit zákazníky novým řešením fotostěn je dána rozmanitou barevnou strukturou, vycházející z barevných kódů značek vystavených produktů.
- Struktura aplikace je založena na tvarové rozmanitosti, která vyrušuje z jinak poměrně pravidelných tvarů běžně přítomných v prostředí prodejny.
- Aplikace je vizuálně dominantní a kontrastní v prostředí, ve kterém je instalována, což také podporuje schopnost vyrušit a zaujmout.
- Loga jsou komunikována výrazně a viditelně ze všech směrů, aby mohlo skrze značky dojít k propojení s již u zákazníků existujícími informacemi a latentními potřebami.
- Světelné efekty podporují vyrušení a lákají k produktům, zároveň podporují vizuální a praktickou atraktivitu prostoru.
- Prostor je maximálně přístupný, otevřený zákazníkům, nevytváří žádné bariéry mezi zákazníkem a produkty.
- Zároveň jsou v hlavní roli celého prodejního prostoru produkty, které jsou maximálně přístupné a viditelné, čímž podněcují k interakci s nimi.
- Produkty jsou rozmístěny organizovaně v uspořádaných, přehledných blocích, což opět zvyšuje schopnost zaujetí a vyzkoušení produktů zákazníky.
- Produkty jsou reálné a funkční a jsou umístěny ve správné výšce podporující co nejpohodlnější manipulaci ze strany zákazníků.
Oproti předchozím fotostěnám, na nichž byly fotoaparáty vystaveny pouze dle jednotlivých značek, je nyní každá ze stěn rozdělena do sekcí dle typů fotoaparátů (kompaktní, zrcadlovky, systémové atd.). Koordinátorem celého projektu za společnost Electro World s.r.o. byl pan René Vlasák, který umožnil tento nový koncept instalovat a testovat na nejstarší z prodejen ElectroWorldu v Praze-Čestlicích. Zadavatel i výrobce jsou přesvědčeni, že atributy, na nichž jsou nové foto stěny založeny, přispějí ke zvýšení prodeje vystavených produktů a také k větší spokojenosti zákazníků díky lepší přehlednosti a orientaci mezi vystavenými produkty a značkami.
Tým DAGO