POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty.
Nový koncept display systému již tradičně vznikal v rámci systému DAGO CIS (Complex in-Store Solution) ve snaze maximalizovat efektivitu in-store komunikace fotoaparátů. Hlavním cílem bylo získat pozornost zákazníka, zaujmout ho k interakci s vystavenými produkty a motivovat ho k jejich koupi. Nový koncept vystavení fotoaparátů má zároveň za úkol podpořit dojem prémiovosti a kvality jednotlivých značek, zajistit snadný přístup a manipulovatelnost s reálnými produkty a pobízet tak zákazníky k jejich vyzkoušení, čímž se zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě.
Základní atributy přístupu CIS v projektu:
- Základním cílem realizace bylo přilákání zákazníků do foto sekce a snaha, aby v sekci co nejdéle zůstali a byli stimulováni k interakci s vystavenými produkty.
- Dalším úkolem bylo maximální zpřehlednění fotosekce
- Celé místo působí dojmem kvality a prémiovosti, čímž podporuje image vystavených produktů.
- Schopnost vyrušit zákazníky novým řešením fotostěn je dána rozmanitou barevnou strukturou, vycházející z barevných kódů značek vystavených produktů.
- Struktura aplikace je založena na tvarové rozmanitosti, která vyrušuje z jinak poměrně pravidelných tvarů běžně přítomných v prostředí prodejny.
- Aplikace je vizuálně dominantní a kontrastní v prostředí, ve kterém je instalována, což také podporuje schopnost vyrušit a zaujmout.
- Loga jsou komunikována výrazně a viditelně ze všech směrů, aby mohlo skrze značky dojít k propojení s již u zákazníků existujícími informacemi a latentními potřebami.
- Světelné efekty podporují vyrušení a lákají k produktům, zároveň podporují vizuální a praktickou atraktivitu prostoru.
- Prostor je maximálně přístupný, otevřený zákazníkům, nevytváří žádné bariéry mezi zákazníkem a produkty.
- Zároveň jsou v hlavní roli celého prodejního prostoru produkty, které jsou maximálně přístupné a viditelné, čímž podněcují k interakci s nimi.
- Produkty jsou rozmístěny organizovaně v uspořádaných, přehledných blocích, což opět zvyšuje schopnost zaujetí a vyzkoušení produktů zákazníky.
- Produkty jsou reálné a funkční a jsou umístěny ve správné výšce podporující co nejpohodlnější manipulaci ze strany zákazníků.
Oproti předchozím fotostěnám, na nichž byly fotoaparáty vystaveny pouze dle jednotlivých značek, je nyní každá ze stěn rozdělena do sekcí dle typů fotoaparátů (kompaktní, zrcadlovky, systémové atd.). Koordinátorem celého projektu za společnost Electro World s.r.o. byl pan René Vlasák, který umožnil tento nový koncept instalovat a testovat na nejstarší z prodejen ElectroWorldu v Praze-Čestlicích. Zadavatel i výrobce jsou přesvědčeni, že atributy, na nichž jsou nové foto stěny založeny, přispějí ke zvýšení prodeje vystavených produktů a také k větší spokojenosti zákazníků díky lepší přehlednosti a orientaci mezi vystavenými produkty a značkami.
Tým DAGO