Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován v nákupním centru Avion v Bratislavě. Fanoušci plastových kostiček si tak v prodejně mohou krom koupě produktů také pohrát i odpočinout zároveň.
K celému systému totiž patří i LEGO hrací koutky, které v posledním ročníku POPAI AWARDS zvítězily v kategorii promopointů. Aplikací maloobchodní strategie shop in shop tak vznikly v hračkářstvích emoční zóny, jež nepochybně potěší zákazníky dánské hračky. Navržený způsob prezentace zboží se vymyká běžným regálovým systémům. Zákazníky v hračkářství k hracím stolům s kostičkami LEGO lákají například speciální světelné a pohybové efekty, nebo skutečně se otáčející rotor helikoptéry na vrchní části regálu upozorňující na sérii LEGO City. Zaujmou i zvětšené kostky či postavičky LEGO a zejména poutavý, výrazně žlutý vzhled celého koutku doplněný o imageovou podlahovou grafiku lemující regály. Jednotlivé stavebnice jsou seřazeny podle sérií, a tak už při příchodu přesně zákazníci vědí, kde hledat své favority.
Barvy a grafické elementy stimulují hravost
Na základě strategie našeho komplexního shoppercentrického přístupu (CIS), poznatků category a space managementu a znalosti nákupního chování jsme sestavili v úzké spolupráci s klientem malé světy LEGO, v nichž si mohou velcí i malí zákazníci stavebnice přímo vyzkoušet, hrát si s nimi. „Kombinací barev, světla, pohybu a grafických elementů se u zákazníků snažíme stimulovat hravost. Kdo má chuť, může si uprostřed nákupů na chvíli odpočinout, sednout si k hracímu stolku a složit si vlastní dílo v příjemné atmosféře nově vytvořeného prostředí“, vyzdvihuje hravost celé aplikace Michal Sůlovec, projektový manažer naší společnosti.
Nové koutky sestavené z kovových regálů doplněných lesklým lakovaným dřevem a různými 3D prvky z plastů zhmotňují nový styl komunikace značky LEGO. Ta se tímto silně zákaznicky orientovaným způsobem snaží více přiblížit jak dospělým, tak i dětským nakupujícím.
Váš DAGO team