Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován v nákupním centru Avion v Bratislavě. Fanoušci plastových kostiček si tak v prodejně mohou krom koupě produktů také pohrát i odpočinout zároveň.

K celému systému totiž patří i LEGO hrací koutky, které v posledním ročníku POPAI AWARDS zvítězily v kategorii promopointů. Aplikací maloobchodní strategie shop in shop tak vznikly v hračkářstvích emoční zóny, jež nepochybně potěší zákazníky dánské hračky. Navržený způsob prezentace zboží se vymyká běžným regálovým systémům. Zákazníky v hračkářství k hracím stolům s kostičkami LEGO lákají například speciální světelné a pohybové efekty, nebo skutečně se otáčející rotor helikoptéry na vrchní části regálu upozorňující na sérii LEGO City. Zaujmou i zvětšené kostky či postavičky LEGO a zejména poutavý, výrazně žlutý vzhled celého koutku doplněný o imageovou podlahovou grafiku lemující regály. Jednotlivé stavebnice jsou seřazeny podle sérií, a tak už při příchodu přesně zákazníci vědí, kde hledat své favority.

Barvy a grafické elementy stimulují hravost

Na základě strategie našeho komplexního shoppercentrického přístupu (CIS), poznatků category a space managementu a znalosti nákupního chování jsme sestavili v úzké spolupráci s klientem malé světy LEGO, v nichž si mohou velcí i malí zákazníci stavebnice přímo vyzkoušet, hrát si s nimi. „Kombinací barev, světla, pohybu a grafických elementů se u zákazníků snažíme stimulovat hravost. Kdo má chuť, může si uprostřed nákupů na chvíli odpočinout, sednout si k hracímu stolku a složit si vlastní dílo v příjemné atmosféře nově vytvořeného prostředí“, vyzdvihuje hravost celé aplikace Michal Sůlovec, projektový manažer naší společnosti.

Nové koutky sestavené z kovových regálů doplněných lesklým lakovaným dřevem a různými 3D prvky z plastů zhmotňují nový styl komunikace značky LEGO. Ta se tímto silně zákaznicky orientovaným způsobem snaží více přiblížit jak dospělým, tak i dětským nakupujícím.

Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This