Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnost Mondelez, o design, výrobu a implementaci na trh se postarala naše společnost.

Nový prémiový stojan je charakteristický jedinečným spojením přístroje známé a spolehlivé značky Bosch a oblíbené kávy Tassimo. Navržený design a provedení evokují atmosféru domácí kuchyně, což je docíleno použitím tradičních prvků jako je pracovní deska kuchyňske linky a reálného mozaikového keramického obkladu.

Svým tvarem, barevným kódem a světelnými efekty, tento stojan naplňuje předpoklady vžkonného POP média a to především silným propojením na brand Tassimo a jeho possitioning, zároveň dominancí v prostředí prodejny, v neposlední řadě umožňuje snadnou orientaci v prezentovaném sortimentu a snadnou manipulaci s výrobky.

Pro dosaženi luxusního vzhledu bylo využito LTD desek s vysokým leskem v kombinaci s 3D prosvětlenými logy. Stojany jsou v současné době umístěny v prodejnách maloobchodního řetězce AHOLD.

Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This