Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování

K létu grilování prostě patří. Sluneční paprsky, whiskey a dobře připravené maso umí odmítnout jen málokdo. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.

V rámci kampaně Irské grilování bylo realizováno 45 celokartonových jednopaletí pro řetězce Albert a Globus, která budou instalována v červnu. Již v těchto dnech ale mohou spotřebitelé narazit na dvě dvoupaletí – v Kauflandu v Praze a Českých Budějovicích.

Každý projekt pro Tullamore D.E.W. je pro nás něčím zajímavý. Velmi rádi se v designech odlišujeme a nikdy neopakujeme to samé, a tak veškerá zadání přijímáme opravdu vždy jako další, novou výzvu. Adrenalin, který celá cesta vývoje – až po umístění do obchodů – přináší, je úžasný,“ komentuje kampaň Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago.

Vydrží i extrémní zatížení

Dvoupaletí jsou vyrobena z kombinace kartonu a voštiny a stejně jako jednopaletí jsou připravena na extrémní zatížení. Vystavení je totiž naplněno lahvemi, které představují významnou zátěž. Pro upoutání pozornosti zákazníků je dvoupaletí doplněno o skutečné prvky v podobě grilovacího uhlí, grilovacího nářadí a grilu značky Weber – hlavní ceny této letní soutěže. „U POS materiálů se specifickou tematikou – v našem případě grilování – dochází velmi často i k impulzivnímu chování zákazníků, které rapidně navyšuje prodeje, a naším cílem bylo přesně takové vystavení pro Tullamore D.E.W. vytvořit. Ten výsledek za to opravdu stojí!“ dodává Eva Perglová.

Promo kampaň byla zahájena začátkem května a bude probíhat až do konce července. Zapojit se do soutěže může každý, kdo si koupí libovolný alkoholický nápoj z řady Tullamore D.E.W. Kampaň má svoji vlastní microsite – www.tullamoregril.cz, na které jsou umístěny také inspirace k irskému grilování od známých kuchařů Marka Pavaly a Romana Kóni.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This