Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Krize nám pomohla k vnitřní proměně
Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...
Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě
Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Sluneční paprsky, whiskey a dobře připravené maso umí odmítnout jen málokdo. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
V rámci kampaně Irské grilování bylo realizováno 45 celokartonových jednopaletí pro řetězce Albert a Globus, která budou instalována v červnu. Již v těchto dnech ale mohou spotřebitelé narazit na dvě dvoupaletí – v Kauflandu v Praze a Českých Budějovicích.
„Každý projekt pro Tullamore D.E.W. je pro nás něčím zajímavý. Velmi rádi se v designech odlišujeme a nikdy neopakujeme to samé, a tak veškerá zadání přijímáme opravdu vždy jako další, novou výzvu. Adrenalin, který celá cesta vývoje – až po umístění do obchodů – přináší, je úžasný,“ komentuje kampaň Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago.
Vydrží i extrémní zatížení
Dvoupaletí jsou vyrobena z kombinace kartonu a voštiny a stejně jako jednopaletí jsou připravena na extrémní zatížení. Vystavení je totiž naplněno lahvemi, které představují významnou zátěž. Pro upoutání pozornosti zákazníků je dvoupaletí doplněno o skutečné prvky v podobě grilovacího uhlí, grilovacího nářadí a grilu značky Weber – hlavní ceny této letní soutěže. „U POS materiálů se specifickou tematikou – v našem případě grilování – dochází velmi často i k impulzivnímu chování zákazníků, které rapidně navyšuje prodeje, a naším cílem bylo přesně takové vystavení pro Tullamore D.E.W. vytvořit. Ten výsledek za to opravdu stojí!“ dodává Eva Perglová.
Promo kampaň byla zahájena začátkem května a bude probíhat až do konce července. Zapojit se do soutěže může každý, kdo si koupí libovolný alkoholický nápoj z řady Tullamore D.E.W. Kampaň má svoji vlastní microsite – www.tullamoregril.cz, na které jsou umístěny také inspirace k irskému grilování od známých kuchařů Marka Pavaly a Romana Kóni.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY