Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování

K létu grilování prostě patří. Sluneční paprsky, whiskey a dobře připravené maso umí odmítnout jen málokdo. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.

V rámci kampaně Irské grilování bylo realizováno 45 celokartonových jednopaletí pro řetězce Albert a Globus, která budou instalována v červnu. Již v těchto dnech ale mohou spotřebitelé narazit na dvě dvoupaletí – v Kauflandu v Praze a Českých Budějovicích.

Každý projekt pro Tullamore D.E.W. je pro nás něčím zajímavý. Velmi rádi se v designech odlišujeme a nikdy neopakujeme to samé, a tak veškerá zadání přijímáme opravdu vždy jako další, novou výzvu. Adrenalin, který celá cesta vývoje – až po umístění do obchodů – přináší, je úžasný,“ komentuje kampaň Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago.

Vydrží i extrémní zatížení

Dvoupaletí jsou vyrobena z kombinace kartonu a voštiny a stejně jako jednopaletí jsou připravena na extrémní zatížení. Vystavení je totiž naplněno lahvemi, které představují významnou zátěž. Pro upoutání pozornosti zákazníků je dvoupaletí doplněno o skutečné prvky v podobě grilovacího uhlí, grilovacího nářadí a grilu značky Weber – hlavní ceny této letní soutěže. „U POS materiálů se specifickou tematikou – v našem případě grilování – dochází velmi často i k impulzivnímu chování zákazníků, které rapidně navyšuje prodeje, a naším cílem bylo přesně takové vystavení pro Tullamore D.E.W. vytvořit. Ten výsledek za to opravdu stojí!“ dodává Eva Perglová.

Promo kampaň byla zahájena začátkem května a bude probíhat až do konce července. Zapojit se do soutěže může každý, kdo si koupí libovolný alkoholický nápoj z řady Tullamore D.E.W. Kampaň má svoji vlastní microsite – www.tullamoregril.cz, na které jsou umístěny také inspirace k irskému grilování od známých kuchařů Marka Pavaly a Romana Kóni.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This