Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování

K létu grilování prostě patří. Sluneční paprsky, whiskey a dobře připravené maso umí odmítnout jen málokdo. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.

V rámci kampaně Irské grilování bylo realizováno 45 celokartonových jednopaletí pro řetězce Albert a Globus, která budou instalována v červnu. Již v těchto dnech ale mohou spotřebitelé narazit na dvě dvoupaletí – v Kauflandu v Praze a Českých Budějovicích.

Každý projekt pro Tullamore D.E.W. je pro nás něčím zajímavý. Velmi rádi se v designech odlišujeme a nikdy neopakujeme to samé, a tak veškerá zadání přijímáme opravdu vždy jako další, novou výzvu. Adrenalin, který celá cesta vývoje – až po umístění do obchodů – přináší, je úžasný,“ komentuje kampaň Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago.

Vydrží i extrémní zatížení

Dvoupaletí jsou vyrobena z kombinace kartonu a voštiny a stejně jako jednopaletí jsou připravena na extrémní zatížení. Vystavení je totiž naplněno lahvemi, které představují významnou zátěž. Pro upoutání pozornosti zákazníků je dvoupaletí doplněno o skutečné prvky v podobě grilovacího uhlí, grilovacího nářadí a grilu značky Weber – hlavní ceny této letní soutěže. „U POS materiálů se specifickou tematikou – v našem případě grilování – dochází velmi často i k impulzivnímu chování zákazníků, které rapidně navyšuje prodeje, a naším cílem bylo přesně takové vystavení pro Tullamore D.E.W. vytvořit. Ten výsledek za to opravdu stojí!“ dodává Eva Perglová.

Promo kampaň byla zahájena začátkem května a bude probíhat až do konce července. Zapojit se do soutěže může každý, kdo si koupí libovolný alkoholický nápoj z řady Tullamore D.E.W. Kampaň má svoji vlastní microsite – www.tullamoregril.cz, na které jsou umístěny také inspirace k irskému grilování od známých kuchařů Marka Pavaly a Romana Kóni.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This