Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro společnost BEL sýry jsme vytvořili unikátní a hravé vystavení. Zadání zákazníka bylo jasné: vytvořit velmi kreativní paletové vystavení, které by podpořilo image značky Veselá kráva a zároveň nabízelo dostatečnou zásobu pro samotné výrobky, které tento brand nabízí.
Cílem vystavení bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Tým grafiků společnosti DAGO tuto změnu uvítal, a tak vznikl koncept, který je možné vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost BEL Sýry Česko a.s. jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago.
Plastové řešení paletového stojanu nabízí výbornou dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a Křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade managerka společnosti BEL Sýry Dagmar Petříčková.
Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Jakub Petráš.
Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100% bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Dagmar Petříčková.
Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů. Ohlasy jak ze strany obchodního řetězce, tak klienta jsou velmi kladné a především je vyzdvihována funkčnost provedení.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY