Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým

Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro společnost BEL sýry jsme vytvořili unikátní a hravé vystavení. Zadání zákazníka bylo jasné: vytvořit velmi kreativní paletové vystavení, které by podpořilo image značky Veselá kráva a zároveň nabízelo dostatečnou zásobu pro samotné výrobky, které tento brand nabízí.

Cílem vystavení bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Tým grafiků společnosti DAGO tuto změnu uvítal, a tak vznikl koncept, který je možné vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost BEL Sýry Česko a.s. jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago.

Plastové řešení paletového stojanu nabízí výbornou dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a Křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade managerka společnosti BEL Sýry Dagmar Petříčková.

Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Jakub Petráš.

Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100% bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Dagmar Petříčková.
Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů. Ohlasy jak ze strany obchodního řetězce, tak klienta jsou velmi kladné a především je vyzdvihována funkčnost provedení.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
undefined
undefined
undefined
Share This