Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro společnost BEL sýry jsme vytvořili unikátní a hravé vystavení. Zadání zákazníka bylo jasné: vytvořit velmi kreativní paletové vystavení, které by podpořilo image značky Veselá kráva a zároveň nabízelo dostatečnou zásobu pro samotné výrobky, které tento brand nabízí.
Cílem vystavení bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Tým grafiků společnosti DAGO tuto změnu uvítal, a tak vznikl koncept, který je možné vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost BEL Sýry Česko a.s. jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago.
Plastové řešení paletového stojanu nabízí výbornou dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a Křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade managerka společnosti BEL Sýry Dagmar Petříčková.
Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Jakub Petráš.
Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100% bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Dagmar Petříčková.
Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů. Ohlasy jak ze strany obchodního řetězce, tak klienta jsou velmi kladné a především je vyzdvihována funkčnost provedení.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY