Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady, vdechnout do něj emoce, které se pak přenesou na nakupující, to je pro náš DAGO tým ta nejlepší výzva.
„Požadavkem klienta bylo skutečně dostát významu slova bohém, tedy spojit prvky jako nespoutanost, odlišnost, ale zároveň se držet hlavní komunikace brandu, která říká, že Bohém je prémiové pivo z žateckého chmele,“ uvádí k zadání Lucie Michajlov, senior projektová manažerka. Finální podoba POP média ve formě shop-in-shopu představuje ležák v luxusním černo-zlatém provedení, které se nedá spotřebiteli přehlédnout. Vysokou kvalitu vystavení, které je převážně z koplastu, podtrhují chmelové girlandy a dominantní 3D logo značky. Ležák je veřejnosti představen také formou promítání spotu v holofanu. „Realizace měla přinést tzv. wow efekt, ale také nabídnout dostatečný prostor pro zásobu produktů, a to lahví a plechovek. I v této části jsme nezapomněli na důležitý detail, který krásně doladí celkový dojem, a to svícení polic a spodní hrany paletové omotávky,“ doplňuje Lucie Michajlov.
Shop-in-shopy Krušovice Bohém byly nainstalovány na vybraných hypermarketech Albert. „Velmi nás řeší, že jsme dokázali splnit očekávání klienta, zpětná vazba od něho je pozitivní. Za DAGO bych ráda poděkovala Janě Hronové a Stanislavovi Krátkému, zadavatelům ze společnosti Heineken Česká republika, a.s. za možnost spolupráce na takto zajímavém a náročném projektu,“ uzavírá Lucie Michajlov.
Váš tým DAGO