I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně. Proto jsme začali vyvíjet náš vlastní software, který všechny atributy produkce spojí dohromady a usnadní práci všem, kteří se na přípravě zakázky podílejí – klientům, dodavatelům i našim interním týmům.

Po vývojové fázi, která trvala rok a půl, nyní nový software testujeme. A zatím s ním zaznamenáváme velký úspěch. Ukazuje se, že jednotná správa projektu ulehčuje práci nejen nám, ale především našim zákazníkům.

Systém klientovi a jeho obchodním zástupcům neustále předává veškerá aktuální data o všech jeho vystaveních, tedy kde se nachází, detailní informace o každé prodejně, plán instalace a podobně. Pokud dojde ke zjištění, že je s některým produktem něco v nepořádku, může prostřednictvím softwaru problém nahlásit a jeho aktuální stav zachytit fotoaparátem mobilu či tabletu a uložit do cloudu.

Rychlost splnění zakázky se rapidně zvyšuje

Systém podle skladových zásob a rozpočtu včas nahlásí potřebu doobjednání patřičných položek a s tím související výdaje. Umí také přijmout objednávku z informačního systému klienta. Zkracují se tím nejen prostoje, k nimž jinak běžně dochází, ale výrazně také zátěž všech participujících článků, protože systém řadu činností v celém procesu realizace automatizuje. Prodejny s nainstalovanými produkty jsou pro větší přehlednost zobrazeny na mapě, samozřejmostí je možnost vytvářet reporty a sestavy. Vzhledem ke sběru dat v terénu je neustále jasný počet a druh monitorovaných POP médií na každé prodejně. Odpadá tedy nutnost klasické inventarizace, která nyní probíhá kontinuálně. Pro snadnější orientaci lze produkty filtrovat podle lokality, materiálu, druhu prodejny, obchodních zástupců a dalších parametrů. Obchodní zástupce nebo instalační pracovník mají přístup k systému neustále po ruce a mohou zobrazit aktuální údaje v dané lokalitě pomocí lokalizace GPS. Přímo na místě mají také za úkol informace aktualizovat.

Zatímco dříve by například umístění tisíce velkých pokladních zón trvalo i dva roky, s pomocí nového systému jsme to zvládli za 6 měsíců. Velkou předností je absolutní přehled o nainstalovaném materiálu, což umožňuje také správu a kontrolu oprav.

Do testování se zapojilo 10 klientů a jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní. Za hlavní výhodu považují urychlení celého procesu vyřízení zakázky. Klient má přehled o všem důležitém a pouze on-line schvaluje jednotlivé kroky. V těsnější integraci komplexních služeb s klientovými potřebami vidíme budoucnost oboru a jsme rádi, že se na realizaci této vize můžeme již nyní podílet.

Marek Končitík a Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This