Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1314151617...20...»» Nejstarší
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
![mapy](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/05/mapy-1.png)
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně. Proto jsme začali vyvíjet náš vlastní software, který všechny atributy produkce spojí dohromady a usnadní práci všem, kteří se na přípravě zakázky podílejí – klientům, dodavatelům i našim interním týmům.
Po vývojové fázi, která trvala rok a půl, nyní nový software testujeme. A zatím s ním zaznamenáváme velký úspěch. Ukazuje se, že jednotná správa projektu ulehčuje práci nejen nám, ale především našim zákazníkům.
Systém klientovi a jeho obchodním zástupcům neustále předává veškerá aktuální data o všech jeho vystaveních, tedy kde se nachází, detailní informace o každé prodejně, plán instalace a podobně. Pokud dojde ke zjištění, že je s některým produktem něco v nepořádku, může prostřednictvím softwaru problém nahlásit a jeho aktuální stav zachytit fotoaparátem mobilu či tabletu a uložit do cloudu.
Rychlost splnění zakázky se rapidně zvyšuje
Systém podle skladových zásob a rozpočtu včas nahlásí potřebu doobjednání patřičných položek a s tím související výdaje. Umí také přijmout objednávku z informačního systému klienta. Zkracují se tím nejen prostoje, k nimž jinak běžně dochází, ale výrazně také zátěž všech participujících článků, protože systém řadu činností v celém procesu realizace automatizuje. Prodejny s nainstalovanými produkty jsou pro větší přehlednost zobrazeny na mapě, samozřejmostí je možnost vytvářet reporty a sestavy. Vzhledem ke sběru dat v terénu je neustále jasný počet a druh monitorovaných POP médií na každé prodejně. Odpadá tedy nutnost klasické inventarizace, která nyní probíhá kontinuálně. Pro snadnější orientaci lze produkty filtrovat podle lokality, materiálu, druhu prodejny, obchodních zástupců a dalších parametrů. Obchodní zástupce nebo instalační pracovník mají přístup k systému neustále po ruce a mohou zobrazit aktuální údaje v dané lokalitě pomocí lokalizace GPS. Přímo na místě mají také za úkol informace aktualizovat.
Zatímco dříve by například umístění tisíce velkých pokladních zón trvalo i dva roky, s pomocí nového systému jsme to zvládli za 6 měsíců. Velkou předností je absolutní přehled o nainstalovaném materiálu, což umožňuje také správu a kontrolu oprav.
Do testování se zapojilo 10 klientů a jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní. Za hlavní výhodu považují urychlení celého procesu vyřízení zakázky. Klient má přehled o všem důležitém a pouze on-line schvaluje jednotlivé kroky. V těsnější integraci komplexních služeb s klientovými potřebami vidíme budoucnost oboru a jsme rádi, že se na realizaci této vize můžeme již nyní podílet.
Marek Končitík a Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY