Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1314151617...20...»» Nejstarší
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O zviditelnění v exponované kategorii nealkoholických nápojů a prémiové vystavení se postarala společnost Dago.
Zákazníci se s novinkou seznámí pomocí atraktivních semipermanentních stojanů, kterým dominuje nepřehlédnutelný světelný kruh. „Pramenité vody Natura jsou na slovenském trhu novou značkou, a proto musíme naše spotřebitele o této novince informovat,“ představuje koncept vystavení Marek Prostredný, marketing execution lead ze společnosti Coca Cola HBC.
Stojany jsou vyrobeny z kombinace plastu a kartonu. Kartonové omotávky na spodní části konstrukce se dají lehce měnit přímo na prodejní ploše v průběhu celé kampaně, stejně tak jako grafika na středovém kruhu, která se dá jednoduše přelepit.
Jak vznikl světelný kruh?
Přípravy na uvedení vody Natura na slovenský trh byly zahájeny již v druhém kvartálu tohoto roku. Nápad se světelným kruhem vznikl přímo v Dagu. „Přemýšleli jsme, jak jasně a výstižně komunikovat čistotu a přírodní původ vody Natura a její benefity a na pozadí naznačit také symboliku recyklace. Precizní nasvícení a kombinace jednoduchých geometrických tvarů přinesly přesně to, co jsme potřebovali: zaujme – informuje – prodává!“ vysvětluje Jakub Petráš, projektový manažer společnosti Dago.
Realizace tohoto výrazného prvku byla produkčně náročná. „Se světelnými realizacemi máme samozřejmě dlouhodobé zkušenosti. Jelikož je doba ‚drahé energie‘, zamýšleli jsme se, jak bychom se o šetření zdrojů a planety mohli přičinit i my. Díky inovacím jsme dosáhli snížení spotřeby elektrické energie, a to bez vlivu na kvalitu svícení a celkový dojem z vystavení. Spotřeba energie je v konečném důsledku až o 90 % nižší oproti projektům, které jsme realizovali před několika lety,“ vysvětluje konstruktér Tomáš Vysloužil ze společnosti Dago.
POS jako marketingový materiál
POS materiály hrají klíčovou funkci při uvedení nové značky na trh. „Pevně věřím, že kampaň bude velkolepá a zaujme každého spotřebitele, který navštíví prodejny Tesco,“ komentuje vystavení Marek Prostredný.
Ve vybraných prodejnách Tesco napříč Slovenskem bylo instalováno celkem deset stojanů. „Toto vystavení jsme připravili společně s agenturou Dago. Jeho hlavním účelem je zaujmout ‚wow‘ efektem, představit pramenité vody Natura slovenským spotřebitelům a zároveň informovat o velké soutěži o roční zapůjčení Škody Enyaq Coupé RS, kterou jsme pro Tesco připravili,“ dodává Jiří Kopejtko, brand manager společnosti Coca Cola HBC.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY